Parašykite mums.
DPD Pickup tinklas. Suformuokite užsakymą siuntų savitarnoje esiunta.lt ir išsiųskite siuntą per Jums patogiausią DPD paštomatą. Užsakymą atlikus esiunta.lt gausite QR kodą. Atvykus prie paštomato, nuskenuokite kodą ir paštomatas Jums atspausdins siuntos lipduką. Daugiau informacijos. Išsiųstą siuntą galėsite sekti realiu laiku ir tiksliai matysite, kada ji pasiekė parduotuvę.
Jeigu nei vienas iš aukščiau paminėtų grąžinimo būdų Jums netinka, susisiekite el. paštu: eprekyba@flokati.lt arba tel. nr.: +370 633 11 550, jog galėtume rasti geriausią Jums sprendimą.
*Prekes grąžinti galite per 14 darbo dienų nuo įsigijimo arba gavimo dienos.
FLOKATI salonai. Nedėvėtą ar kitaip nepažeistą prekę į kitą galite pasikeisti viename iš mūsų salonų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje arba Panevėžyje. Su savimi turėkite pirkimą įrodantį dokumentą. FLOKATI salonų kontaktus rasite čia.
Omniva paštomatai. Nedėvėtą ar kitaip nepažeistą prekę, nepriklausomai nuo jos pristatymo/atsiėmimo būdo, galite keisti per Omnivos paštomatą:
– Užpildykite šią elektroninę formą ir pasirinkite, jog norite prekę keisti į kitą bei ją nurodykite. Norimą keisti prekę išsiųskite originalioje pakuotėje arba kitoje, bet tinkamoje siuntimui.
Atkreipkite dėmesį, jog keitimui paruošta siunta turi atitikti tam tikrą paštomato dydį, juos rasite čia.
Nedevėtą ar kitaip nepažeistą prekę norint keisti kitais būdais, susisiekite el. paštu eprekyba@flokati.lt arba tel. nr.: +3706 33 11 550, jog galėtume rasti geriausią Jums sprendimą.
*Prekes keisti galite per 14 darbo dienų nuo gavimo dienos.
* Keičiamos prekės siuntą atgal apmoka klientas, o už naujų prekių išsiuntimą – pardavėjas.