Krepšelis

Quantity: 0 Items: 0

Jūsų krepšelis kol kas tuščias

Jums gali patikti...

Nemokamas pristatymas Lietuvoje perkant už 85 Eur ir daugiau

+370 633 11 550

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

Salonai

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

Nebešildo radiatoriai? Paprasti patarimai kaip sušilti namuose

Kiekvieną pavasarį, kai šylant lauko temperatūrai sumažinamas arba išjungiamas šildymas, susiduriame su situacija kuomet tenka ieškoti paprastų būdų sušilti. Patarimais, kaip nesušalti atvėsusiuose namuose ar darbe, kaip tinkamai apsirengti, koks kojų masažas ar maistas leis greičiau sušilti, ar kaip išsimiegoti šilčiau, dalijasi natūralių audinių specialistė ir „Flokati” šeimos narė Žydrūnė Ragelė.

Renkitės sluoksniuotai

Anot Ž. Ragelės, keli lengvesni drabužių sluoksniai jus sušildys geriau nei vienas storesnis.

„Pradėkite nuo plonesnių rūbų, pavyzdžiui, termo apatinio trikotažo, kuris pašalins drėgmę ir taip jausitės šilčiau. Jei šaltu oru lauke dėvime kelis rūbų sluoksnius šį principą naudokite ir būdami patalpoje – ant apatinių marškinėlių vilkitės marškinius bei švarką ar megztuką. Drabužių sluoksniai izoliuos kūną nuo vėsumos ir leis lengviau reguliuoti kūno temperatūrą“, – kalbėjo moteris. 

Pėdų masažas prieš miegą

Kojos viena greičiausiai atšąlanti kūno dalis. Taip yra dėl to, nes jos labiausiai nutolusios nuo širdies. Dienos metu rinkitės plonas vilnones kojines, vakare nepamirškite pamasažuoti pėdų.

Vilnonės kojinės Flokati

„Masažas suaktyvina kraujotaką, taip kojos sušils greičiau. Jei prieš miegą masažuosite pėdas, naktį jos išliks šiltos ir leis ramiai miegoti. Masažas taip pat leis atsikratyti per dieną susikaupusio streso ar įtampos. Jis taip pat stiprina kraujo cirkuliaciją kūne, gerina imunitetą. Masažuokite pėdas atsisėdę ant kairio kelio užkėlę dešinę pėdą ir atvirkščiai”, – pasakojo specialistė.

Moteris pataria prieš miegą nusiplovus kojas, padus patrinti druska ir tik tuomet nušluostyti sausai rankšluosčiu. Taip kojos bus ir šiltos, ir rečiau sirgsite peršalimo ligomis.

Vilnonės šlepetės

Jei pėdų masažas nepadeda, tuomet kojoms sušilti dėvėkite vilnones kojines ar vilnones šlepetes. Pasak specialistės, labai svarbu išsirinkti tinkamą apavo medžiagą.

„Jei avėsite šlepetes pasiūtas iš sintetinio audinio, greičiausiai pirštų galiukai liks šalti. Linas, medvilnė ar vilna sušildys greičiau. Minėtos medžiagos gerina kraujotaką ir dėl to pėdos sušyla greičiau. Jei kojos linkusios itin šalti, rinkitės ne įsispiriamas šlepetes, o su aulu. Taip kojos bus labiau apgaubtos, bus šildomos aukščiau čiurnos”, – pasakoja Žydrūnė Ragelė.

Vilonės šlepetės Flokati

Valgykite maistą, kuris šildo

Norint sušilti rinkitės šiltus patiekalus, bet ne riebius. Taip pat valgant dažniau ir po truputį pagerinsite kraujo apytaką, ir sušilsite.

„Neretai galvojama, kad riebus maistas vėsesniu metu gali padėti sušilti. Vis tik taip nėra. Tokiu atveju skrandis yra apkraunamas maistu ir daugiau energijos eikvojama virškinimui, o ne šilumai gaminti. Tad reikėtų rinktis maistą, kuriame yra daugiau geležies: pupelių, grikių, žirnių, pomidorų, morkų, burokėlių, obuolių ar džiovintų slyvų”, – pasakojo Ž. Ragelė.

Šaltomis dienomis valgykite daugiau sriubų. Patys ją pasigaminkite – neužtruksite ilgai, pajudėsite, o verdantis vanduo sušildys virtuvę.

Vilnonė patalynė

Specialistė pataria, kad jei miegate po sintetine antklode, lovos gale turėkite papildomą storesnį užklotą ar pledą.

Vilnonė patalynė Flokati

„Taip jums nereikės keltis vidury nakties, kai sušalus kojoms norėsite iš spintos pasiimti storesnę antklodę. Vis tik jei norite atsigulti į šiltą lovą rinkitės patalynę iš natūralaus pluošto – medvilnę arba vilnonę antklodę. Šios medžiagos pasižymi geru oro laidumu, todėl patalynė išlieka sausa, nesukelia drėgmės pojūčio”, – patarimais dalinosi Ž. Ragelė.

Moteris primena, kad šilumą išlaikysite dažniau gerdami šiltus gėrimus – arbatą, kakavą ar kavą. Patariama vengti alkoholinių gėrimų, nes jis malšina drebėjimą, o būtent drebulys yra natūralus atsakas į šaltį.

Norite gauti geriausius pasiūlymus ir naujienas pirmieji?

Užsiprenumeruokite FLOKATI naujienlaiškį
crossmenu