Krepšelis

Quantity: 0 Items: 0

Jūsų krepšelis kol kas tuščias

Jums gali patikti...

Nemokamas pristatymas Lietuvoje perkant už 35 Eur ir daugiau

+370 633 11 550

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

Salonai

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

Kokybiškas miegas – Naujųjų metų pažadas.
Nuo ko pradėti?

Apžvelgdami praėjusius metus ir keldami tikslus naujiesiems ne visuomet skiriame pakankamai dėmesio „smulkiems“ dalykams. Juk tikslas išmokti naują užsienio kalbą atrodo žymiai svarbesnis nei kokybiškai išsimiegoti. Tačiau juk mūsų sveikata, gera savijauta yra visko pagrindas. Todėl vienas iš 2022-ųjų metų tiklsų turėtų būti kokybiškas miegas! Dalinamės 5 patarimais, kurie gali padėti norintiems šį tikslą įgyvendinti. Vilnonė patalynė, mažiau šviečiančių ekranų, jokio "snoozo" ir kitais patarimais dalijamės žemiau.

Sudie, šviečiantys ekranai!

Prieš pat Naujuosius metus „Flokati“ socialiniuose tinkluose vykdėme trumpą apklausą apie miego kokybę 2021-aisiais. Net 95 % apklaustųjų atsakė, kad prieš miegą laiką leidžia telefone arba prie televizoriaus! Net neabejojame, jog ne kartą esate girdėję patarimą valandą prieš miegą atsisakyti visų šviečiančių ekranų.

Mūsų patarimas – pradėkite ne nuo valandos, o 10 minučių ir po truputį šį skaičių didinkite. Geriausia veikla per tą laiką knygos skaitymas. Jeigu nemėgstate skaityti knygų – skaitykite žurnalą jus dominančia sritimi.

vilnos patalynė vilnonė antklodė

Kambario išvėdinimas prieš miegą

Gaivesnis oras padeda kūnui nurimti, todėl prieš miegą būtina išvėdinti kambarį bent 5 minutes. Jeigu kambaryje bus per daug šilta vargu ar galėsite greitai užmigti. Šaltuoju metų laiku ši mintis gali atrodyti ne itin patraukli, tačiau tai daryti būtina!

Pastovus miego ritmas

Specialistai rekomenduoja eiti miegoti ir keltis panašiu laiku. Geriausias laikas miegui 22 val., o laikas skiriamas jam 7-8 val. Vykdytoje apklausoje 68 % „Flokati“ sekėjų teigė miegoti einantys iki 23 val. ir  62 % miegui skiria iki 8 val. Skaičiai džiuginantys!

Išlaikyti pastovų miego ritmą būtina, taip mūsų organizmas neišsibalansuoja ir atėjus laikui kūnas pats siunčia impulsus kada jau reikėtų eiti ilsėtis ar keltis.

Rytais venkite „snooze“ mygtuko!

Nuskambėjus žadintuvui paspausti „snooze“ mygtuką norisi ne kartą. To reikėtų vengti, nes tai darydami tikrai nepadedame savo kūnui. Kaip to išvengti? Padėkite žadintuvą šiek tiek toliau nuo lovos, kad norint jį išjungti jums reikėtų atsikelti iš lovos. Tai atlikę atitraukite užuolaidas ar užsidekite šviesą, po šių veiksmų vargu ar dar norėsite grįžti į lovą.

Vilnonė patalynė Vilnos patalynė

Vilnonė patalynė - jūsų miego problemų sprendimas

Daugelis tikrai žino, kad norint kokybiškai išsimiegoti labai svarbus geras čiužinys. Rinkdamiesi jį pamirštame pasirūpinti patalais, kuriuos klosime ant to paties čiužinio ir kurie kiekvieną naktį liesis prie kūno!

Renkantis patalynę – recepeto tinkančio visiems nėra, tačiau išbandyti natūralią vilnonę patalynę rekomenduojame. Dėl savo struktūros vilna sukuria unikalų termoizoliacinį barjerą, kuris apsaugo kūną tiek nuo karščio, tiek nuo šalčio, puikiai sugeria ir išgarina drėgmę. Todėl vilna – idealus pasirinkimas Lietuvos klimatui. Išsirinkite vilnonę antklodę bei pagalvę ir miegokite ramiai ir kokybiškai.

Tokioje patalynėje, kuriai antibakterines savybes suteikia lanolinas, miegoti sveika – joje nesidaugina prakaito kvapą sukeliančios bakterijos, alergijas provokuojantys pelėsiai bei namų dulkių erkės, o pati patalynė ilgiau išlieka švari ir gaivi!

Norite gauti geriausius pasiūlymus ir naujienas pirmieji?

Užsiprenumeruokite FLOKATI naujienlaiškį
crossmenu