Krepšelis

Quantity: 0 Items: 0

Jūsų krepšelis kol kas tuščias

Jums gali patikti...

Nemokamas pristatymas Lietuvoje perkant už 85 Eur ir daugiau

+370 633 11 550

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

Salonai

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

Kaip geriau miegoti: natūralus pluoštas ir miego ritualai

Kaip geriau miegoti? Ar jus kamuoja nemiga?  Tam gali būti daugybė priežasčių: pavyzdžiui, stresas arba fizinis krūvis prieš einant miegoti. Galbūt valgėte sunkaus maisto vėlai vakare.Miego sutrikimai taip pat priklauso ir nuo aplinkos, kokioje Jūs miegate.

Drėgna patalynė

Iki 60 proc. žmogaus kūno yra vanduo. Tai gali atrodyti daug, bet vanduo reikalingas daugeliui dalykų, pavyzdžiui, reguliuojant mūsų kūno temperatūrą. Kai temperatūra tampa per aukšta, skysčiai garuoja per mūsų odą. Ir atvėsina kūną. Naktį dalis šios drėgmės kaupiasi pataluose. Drėgni patalai yra visiškai nehigieniški ir nesuteikia ramaus miego pojūčio. Be to, tuomet būna pernelyg karšta arba per šalta, o tai irgi sutrikdo miegą.

vilnonė patalynė, vilnone antklodė, vilnonė pagalvė
Patalynės svarba

Dar yra medicininis aspektas. Tiems, kurie kenčia nuo reumato, drėgmė, priešingai, nei visi mano, turi daugiau įtakos skausmui nei vėsuma. Skausmas sumažėja odai tinkamai kvėpuojant, tai sumažina drėgmę jos paviršiuje. Tradicinė patalynė, kurios užpildas yra puikios izoliacinės medžiagos: plunksnos, pūkai arba vata, prastai praleidžia orą, kaupia dulkes, todėl mes prakaituojame, peršylame, neišsimiegame. Taip pat gali kamuoti įvairios alergijos. Ne kažin ką galime padaryti, jei einate miegoti pilnu skandžiu, tai Jūsų pasirinkimas. Tačiau mes galime pasirūpinti Jūsų patalų kokybe.

Vilnonės patalynės naudos

Yra vienas būdas miegoti geriau ir sveikiau – vilnonė patalynė! Geras miegas, sveikas miegas, patogus miegas, trumpai tariant, miegas toks, koks ir turi būti. Vilnonės patalynės oro pralaidumas yra 86 %, tai užtikrina tinkamą kūno temperatūrą, sukuria puikią miego aplinką. Aplinką, kurioje užkirstas kelias pernelyg dideliam prakaitavimui ar šaltam drebuliui. Tad jei esate linkę į prakaitavimą siūlome išbandyti vilnones pagalves, kurios leis išsimiegoti sausiau ir patogiau.

Aplinką, kurioje Jūsų patalai išlieka sausi ir gaivūs. Dėl minėtų vilnos savybių šioje patalynėje negyvena dulkių erkutės ir kitokie mikroorganizmai.

Kaip geriau miegoti vilnonė antklodė
Lanonolino savybės

Vilnos riebalai – lanolinas, gali padėti malšinti skausmą, todėl tokia patalynė itin tinkama žmonėms, sergantiems sąnarių ligomis ir reumatu. Vilna turi savybę palaikyti malonią šilumą: kai karšta, plaukeliai pasišiaušia ir praleidžia orą, kai šalta – sugula ir šildo.
Vilna gerina kraujotaką, apsaugo nuo širdies ligų. Tyrimais įrodyta, kad vilnonė patalynė teigiamai veikia ir psichinę sveikatą. Žmogus pabunda žvalesnis, pailsėjęs, o natūralios vilnos mikromasažas veikia raminamai, gerina ląstelių aprūpinimą krauju. Nepriekaištingas poilsis naktį yra pagrindinis tikslas, kuriant ir gaminant vilnonę patalynę.

Keletas patarimų, kad geriau miegotumėte:

  • Miegoti reikėtų eiti kasdien tuo pačiu metu, ne vėliau 22-24 val.;
  • Miegoti tamsoje, stengtis vengti pašalinių garsų;
  • Prieš einant miegoti rekomenduojama išvėdinti patalpą;
  • Stenkitės prieš miegą nesinaudoti jokiais elektronikos įrenginiais;
  • Pasiruošti miegui gali padėti ir keli paskaityti knygos puslapiai, raminanti arbata ar šiltas dušas;
  • Nesnauskite savaitgalį ilgai, nes per kelias dienas organizmas išsimuša iš ritmo ir vėl keliantis anksčiau pirmadienį jis gauna šoką;

Linkime gero ir sveiko miego vilnos glėbyje!

crossmenu