Per du dešimtmečius išgyvenome ne vieną virsmą. Visuomet buvome ryškūs ir žaismingi, todėl šiam pasikeitimui ruošiamės ne vieną mėnesį. Praleidome daugybę valandų ieškodami savęs tokių, kokiais jaučiamės esantys. Brandesnių, išmintingesnių, tikrų savo sprendimais. Tai atsispindi kiekviename prie „Flokati” prekės ženklo vystymo prisidedančiame žmoguje.
Norime ir toliau perteikti žodžiais ne visuomet lengvai apibūdinamą vilnos jaukumą ir išmintį, kurią ji atsineša drauge su savimi. Išmintį, kurią galime panaudoti kasdieniuose sprendimuose.
„Per pastaruosius metus išgyvenome nemažai pokyčių veikloje, stipriai augome ir manau suaugome esminiams pokyčiams. Vilna asocijuojasi su šiluma, ramybe, natūralumu ir išmintimi. Norėjome, kad ir naujas ženklas bei kartu su juo einanti strategija tai atsispindėtų. Ryški oranžinė spalva buvo mus išskiriantis akcentas, dabar nusprendėme būti neprisirišę prie vieno atspalvio – turime jų ne vieną. Taip susikūrėme galimybę keistis, derintis prie skirtingų produktų, klientų, jų poreikių”, – teigia įmonės vadovė Asta Kančelskienė.
Asta pasakoja, kad pastaruoju metu vis daugiau žmonių atsisukant į darnų vartojimą natūralaus pluošto gaminiai išgyvena pakilimą. „Žmonės vis dažniau ieško alternatyvų sintetikai, jaučiame naujų klientų atėjimą, kurie nori pažinti vilną, atrasti jos naudas. Tikime, jog atnaujintas prekės ženklas gali pritraukti dar daugiau žmonių” , – sako įmonės vadovė.
Naują įmonės prekės ženklą, jo vizualinį identitetą ir strategiją kūrė UAB „Godspeed Branding”.
„Pandemijos akivaizdoje į namų komfortą jau nebežiūrėsime kaip anksčiau. Tad su „Flokati” atnaujintu ženklu siekiame komunikuoti nuoširdų rūpestį, atsidavimą ir dėmesį fizinei bei emocinei savijautai, ką jaučiame, patiriame namuose, kasdieniniame gyvenime. Todėl ir vizualiniame identitete siekėme apgalvoti kiekvieną detalę. Matomas lankstumas, komunikuojamas natūralumas ir rūpestis”, – kalbėjo „Godspeed Branding” direktorė Ieva Zajankauskaitė.
Atnaujinome ne tik prekės ženklą, bet ir internetinę parduotuvę, kurią norėjome pritaikyti prie besikeičiančių vartotojų poreikių, jog šiltų vilnos gaminių paieška būtų kuo lengvesnė ir greitesnė. Tačiau tokia, kurią norėtųsi kartoti.