Krepšelis

Quantity: 0 Items: 0

Jūsų krepšelis kol kas tuščias

Jums gali patikti...

Nemokamas pristatymas Lietuvoje perkant už 85 Eur ir daugiau

+370 633 11 550

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

Salonai

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

3 būdai padėsiantys geriau išsimiegoti per karščius

Vasaros karščių metu nepakeičiamais tampa natūralūs audiniai, kurie gelbėja nuo nakties metu kambaryje susitelkusios tvankumos. Specialistai rekomenduoja pižamai rinktis medvilnę, liną, bambuką arba natūralumo karalienę – vilną.

Dėvėti pižamą, pagamintą iš natūralių medžiagų

Šios medžiagos padeda reguliuoti tinkamą kūno temperatūrą ir sukuria aplink kūną tam tikrą apsauginį sluoksnį, dėl kurio jus mažiau vargins karštis, sugeria ir išgarina drėgmę kur kas efektyviau, nei kitos medžiagos. Na, o vilna pasižymi ir antibakterinėmis savybėmis, kurias suteikia lanolinas – natūrali avies odos išskiriama medžiaga, apsauganti nuo infekcijų – vilnoniai drabužiai neleidžia daugintis prakaito kvapą sukeliančioms bakterijoms, tad visą naktį jausitės gaivūs.

Naudoti lininę ar vilnonę patalynę?

Nors dėl kambaryje tvyrančio karščio ir tvankumos bei padidėjusio prakaitavimo didžiajai daliai žmonių naktis tampa nelaukiamiausiu paros metu, šie neskuba keisti įprastos patalynės, užpildytos plunksnomis, pūkais arba vata ir prastai praleidžiančios orą, todėl gerai išsimiegoti tampa dar sunkiau. Vasaros sezonu nepamainoma tampa natūralaus audinio patalynė. Vilna ir linas daug geriau nei kitos medžiagos sugeria ir išgarina prakaitą, sukuria nuo karščio apsaugantį sluoksnį ir dar daugiau – iš šių audinių pasiūtoje patalynėje nesiveisia dulkių erkutės bei kiti mikroorganizmai.

Palaikyti tinkamą kambario temperatūrą

Karštomis dienomis ypač svarbu palaikyti tinkamą kambario temperatūrą, kadangi šiai viršijant 22 laipsnius kokybiškai išsimiegoti tampa itin sunku. Tai galima padaryti naudojant įvairius temperatūros valdymo prietaisus, tokius kaip kondicionieriai ar ventiliatoriai, tačiau pakanka ir gerai išvėdinti kambarį likus porai valandų iki miego.

Šie būdai leis jums pamiršti karštį ir tvankumą, tvyrančius kambaryje, ir leis lengviau kvėpuoti bei atsipalaiduoti miego metu.

crossmenu